Subject: RE: Riigivara avaliku enampakkumise tulemuse kinnitamine ja kinnitamata jätmine
From: <[email-masked]>
To: "info.fin list"
Date: Tue, 16 Apr 2024 00:03:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kas ostu-müügilepingut saab sõlmida läbi e-notari? Vastasel juhul peaksime 
selle sõlmima hiljemalt 30.06.2024 (Keskpuiestee 55).

Palun kinnitage, suured tänud juba ette.

Kind regards,

Jakob Lindgren

Fixbox OÜ

VAT: EE101937030

Ph: +372 82820012

From: [email-masked] <[email-masked]>

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Riigivara avaliku enampakkumise tulemuse kinnitamine ja 
kinnitamata jätmine

Registreerimise kuupäev: 15.04.2024

Registreerimise number: 24.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Libre de virus.www.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>